Friday, February 10, 2006

Heel... veel... dozen...

Omwille van de nachtrust dit keer geen foto... maar neem maar ons aan dat er heel veel dozen met spullen uitgepakt moeten worden voordat alles weer een beetje een plek heeft. Niet onze grootste hobby, maar ja je moet er wat voor over hebben. Het geeft trouwens wel een sinterklaasavondgevoel om elke doos open te snijden en te kijken wat er nu weer uitrolt... hee! een flesje wijn... hee kijk nou wat is dit nou? ahh... een plant... ofzo....

Vandaag heb ik (J) dan eindelijk ook officieel het contract getekend. Ik zal beginnen per 20 februari zodat ik volgende week nog even lekker kan 'chillen'. Stilte voor én na de storm. Volgende week ga ik ook voor de 5e keer naar het politiekantoor om weer als crimineel behandeld te worden en uiteindelijk na uren wachten (letterlijk) mijn verblijfsvergunningpapieren aan de baliemevrouw mag overhandigen... heb er nu al zin in.

1 comment:

Anonymous said...

Hee jongens, het ziet er naar uit dat het allemaal wel lekker gaat daar in't hoge noord'n!!
Jasper, veel succes met je baan, dat is inderdaad supervlotjes! Well done..