Monday, February 27, 2006

Langlaufles in het donker

Vandaag hebben we terwijl de zon onder ging langlaufles gehad van een ski-instrukteur van de plaatselijke skiclub. Zo leren we het tenminste een keer goed... al doende leert men ook wel hoor, maar al die blauwe plekken en bijna-dood-ervaringen gingen ons een beetje opbreken...

Anyway, terwijl we door een oudere jongere ski-instukteur werden bijgepraat over langlaufen en Noorwegen in het algemeen ging de zon onder (rond 18.15 nu), en gingen we verder richting de verlichte loipes. Vanavond veel geleerd, Trondheim by night zien liggen in de verte, en een prachtig heldere sterrenhemel bewonderd... Kjempefint!

3 comments:

Stefan og Jasper said...

Ik kan me er niks meer van herinneren Ben :-)

X

Anonymous said...

HOi jongens!
wat leuk zo'n website. Dat zou ik ook moeten doen hier helemaal in rotterdam, want jullie hebben meer contact met de w'ningers dan ik volgens mij! zo lees ik dat willem zijn tand al een maand geleden heeft gebroken. Willem, beterschap he! Edwin, kun je mooi oefenen op willem's gebit!
En dan nu weer voor Stefan og Japser: hebben jullie ook foto's binnen in huis?
groetjes, ook van Ronald,
Henry

Anonymous said...

Ha jongens!
Leuk he dat langlaufen. Heb het net 15 dagen achterelkaar gedaan in Italië (langlaufen dus bedoel ik) en kan zeggen dat het lijf dit uiteindelijk niet meer heel erg kon waarderen. Pas op dus. Verder natuurlijk succes gewenst met het echte langlaufhupje (mijn instructie is altijd 'langlaufen is dansen') en natuurlijk het niet erg makkelijke remproces ('het dal is je vriend'). Dat waren wel weer genoeg langlaufwijsheden, ik ga maar eens uitzieken...
Veel plezier daar enne als je een langlauffoto hebt, zet die er dan ook op! Ben benieuwd.