Tuesday, September 19, 2006

Terug van vakantie - en een onprettige 'verrassing'

Na een mooie maar inspannende vakantie in Ecuador zijn we nu weer terug in Trondheim. Een groter verschil is haast niet denkbaar - hier is het koel, veilig, schoon, rijk en kun je het water zo uit de kraan drinken. Ik zal de komende avonden een sub-blogje inrichten met wat foto's van onze vakantie - een paar dagen geduld aub.

We hebben van alles gezien en meegemaakt; creepy Quito, gefietst op de hoogste aktieve vulkaan ter wereld, paardgereden (kon 3 dagen niet zitten), heel veel kolibri's gezien, rivierdolfijnen in de jungle, kaaimannen, walvissen... prachtig allemaal. We hebben helaas alleen wel veel last gehad van buikproblemen, anders dan in Maleisie tieren de bakterien blijkbaar welig in Ecuador.

En voor het eerst is er ook wat minder prettig nieuws uit het noorden: het hing al een tijdje in de lucht, maar nu is het een feit - ik ben ontslagen. Het gaat al een tijd slecht met het bedrijf maar nu is het zo erg geworden dat mijn hele afdeling wordt opgeheven (7 mensen). Gelukkig is de arbeidsmarkt op het moment prima en heb ik goede hoop op het vinden van een nieuwe baan voor 1 januari 2007. Wordt het toch nog een spannend najaar...

1 comment:

Anonymous said...

Hee Jasper
Wat een ellende! Niet zozeer Equador, maar wel je baan.. Jammer hoor. Maar ik begrijp dat je er wel vertrouwen in hebt - genoeg te doen in trondheim! En wat betreft die kou, ach des te eerderkun je weer gaan langlaufen moet je maar denken - en zolang je nog werkeloos bent heb je daar ook lekker veel tijd voor..;-)