Sunday, December 10, 2006

Sinterklaaskadootje: nieuwe baan

Zo, dat was even spannend de laatste tijd, maar uiteindelijk is het toch gelukt; per morgen ga ik aan de slag met een nieuwe baan. Wederom als IT-nerd, maar dit keer bij een consultancyclub die een stuk stabieler lijkt dan mijn vorige werkgever. Mijn eerste klus is voor de universiteit in Trondheim - zo worden Stefan en ik heel in de verte collega's. Tot vlak voor Kerst heb ik een proefperiode, gaat dat goed dan krijg ik direkt een vast kontrakt.

Daarmee komt er voorlopig een eind aan een turbulente herfst en kunnen we ons weer concentreren op wat luchtigere zaken - het kopen van een kerstboom bijvoorbeeld, en ons volgende bezoek: Willem en Edwin voor Kerst, en Bart en Sander voor oud & nieuw.

4 comments:

Anonymous said...

Jasper,

Gefeliciteerd met je nieuwe baan.
Veel succes

Wijbrand en Janny

Anonymous said...

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan!! Ik hoop dat je het naar je zin hebt bij je nieuwe baas.

En succes met het versieren van de kerstboom, verwacht wel een echte Noorse boom!!

Groetjes Judith

Jan en Hetty said...

Proficiat Jasper! Fijn dat er weer een nieuwe uitdaging is.

Erik said...

Uiteraard van ons ook veel succes! Hoe verloopt de proefperiode?

xxxx
Aldrin en Erik